Xtra-Organizer
.:Xtra-Organizer - The Best Malaysian Forum:.


Chat, Forum, Portal,
 
HomeHomeCalendarGalleryFAQSearchUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 surat dari ayang ke abang...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
ayumi
User
User
avatar

Posts : 74
Join date : 2009-06-26
Age : 24
Location : KelAntaN

PostSubject: surat dari ayang ke abang...   26/6/2009, 18:24

Dear abang,

Ayang nak mintak kebenaran abang untuk bawa anak-anak balik ke kampung. abang tak perlu hantar ayang sebab ayang mampu untuk bawa anak-anak ke kampung musim cuti sekolah ni dengan bas.. abang jagalah diri abang dan kereta abang baik-baik… cuma ada perkara yang ingin ayang luahkan disini… kereta baru abang tu mahal.. harga mencecah 100k barangkali.. sebab tu abang sayangkan kereta abang lebih dari ayang.. sampaikan abang dah terlena dalam kereta abang tu sejak abang beli 3 bulan yang lalu dah masuk 3 malam… abang sayangkan kereta abang lebih dari ayang, nak tau ngape?

Harga kereta abang tu lebih mahal dari wang hantaran yang ayah ayang letakan masa kita kahwin dulu.. cuba hantaran ayang lebih mahal dari harga kereta abang?

Tiap-tiap pagi abang mesti gosok kereta abang, nak nampak berkilat..tapi ayang nak dapat kiss g.morning pun susah

Sejak beli kereta tu, sebulan sekali macam-macam aksesori abang beli kat kereta, ayang nak dapat hadiah besday setahun sekali pun susah..

Kereta sebulan sekali abang servis, abang kata kena jaga maintainance…ayang nak dapat pi salon setahun sekali pun susah..

Kereta abang make up lawa-lawa.. tapi kalau ayang make up lawa-lawa abang kata ayang tak sedar diri kereta abang bagi makan minyak mahal-mahal cecah 100 setin pun ada, ayang nak makan pizza sekeping jer masa mengidam anak kedua kita abang kata ayang mengada-ngada.

Kereta abang kalau anak-anak sentuh sikit bodynya abang marah anak macam nak makan, ayang jatuh longkang besar boleh abang gelak

Paling menyedihkan.. ayang tanya ngape tidur dalam kereta? abang jawab takut orang curi kereta abang.. kalau ayang kena curi??

Ayang nak balik kampung dulu.. anak-anak nak jumpa atuk dengan nenek depa.. tak nak naik kereta abang takut calar.. ayang calar takpe.. jaga diri elok-elok, sarapan ayang dah sediakan. ayang pi tak lama sekolah bukak ayang balik lah dengan anak-anak.. pesanan ayang..

ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU MASAKKAN MAKAN KESUKAAN ABANG
ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU BASUHKAN PAKAIAN ABANG
ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU GOSOKAN KEMEJA ABANG
ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU SIAPKAN AIR MANDI ABANG
ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU KEMASKAN RUMAH ABANG
ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU URUT-URUT BADAN ABANG
ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU TEMANKAN ABANG TIDUR

Love,

ayang
Back to top Go down
View user profile
ro
User
User


Posts : 20
Join date : 2009-06-26

PostSubject: Re: surat dari ayang ke abang...   27/6/2009, 05:06

ha3 .
kes berat ni .
ngn kereta pn nk cemburu .
Back to top Go down
View user profile
ayumi
User
User
avatar

Posts : 74
Join date : 2009-06-26
Age : 24
Location : KelAntaN

PostSubject: Re: surat dari ayang ke abang...   27/6/2009, 05:24

patot gak la cemburu...
sampai abaikan bini...
ngeeee~~
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: surat dari ayang ke abang...   

Back to top Go down
 
surat dari ayang ke abang...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Bagaimana Import Ikan dari Luar Negeri?
» Cara membuat diy protein skimmer
» Fungsi Protein Skimmer
» Redtail catfish berkepala batik dari Amazon
» Kolam Ikan hias / predator (merk Bestway)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Xtra-Organizer :: General Discussion :: Joke & Humor-
Jump to: