Xtra-Organizer
.:Xtra-Organizer - The Best Malaysian Forum:.


Chat, Forum, Portal,
 
HomeHomeCalendarGalleryFAQSearchUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 TERKANGKANG

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
aiE-man
Administrator
Administrator
avatar

Posts : 47
Join date : 2009-06-20
Age : 22
Location : Sepang, Selangor

PostSubject: TERKANGKANG   20/6/2009, 19:22

Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang.

Pelajar A kata "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry"
Pelajar B pulak kata " Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki" Mereka hampir bergaduh pasal hal ni.
Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu?" Pelajar B pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.

Pelajar A: Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?

Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A: Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry.

Orang Tua: Emm... bukan.

Pelajar B: Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki.

Orang Tua: ...pun bukan.

Pelajar A: Habis tu?

Orang Tua: Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang...
Back to top Go down
View user profile http://xtra-organizer.forum.st
 
TERKANGKANG
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Xtra-Organizer :: General Discussion :: Joke & Humor-
Jump to: