Xtra-Organizer
.:Xtra-Organizer - The Best Malaysian Forum:.


Chat, Forum, Portal,
 
HomeHomeCalendarGalleryFAQSearchUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Kalu Pasal Sembahyang, Boleh Pulang Awal.....!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
aiE-man
Administrator
Administrator
avatar

Posts : 47
Join date : 2009-06-20
Age : 22
Location : Sepang, Selangor

PostSubject: Kalu Pasal Sembahyang, Boleh Pulang Awal.....!   20/6/2009, 19:21

Seorang boss entah macam mana mood dia memang baik sungguh pada
harinie..Sesiapa yang nak minta balik lima jam lebih awal hari nie dia
kasi tapi alasannya mestilah munasabah. Haaaa!!alasannya mestilah
pasal sembahyang ajer! Tau-tau macam tu ader 4 orang pekerja bawahan
datang mintak balik awal..

Pekerja 1 : A'kum Boss, bulih saya pulang? Saya balik nak sembahyang
kat rumah boss, leh tak?

Boss : Tak boleh!!!Kat sini kan ader surau, sembahyang jemaah lagi,
lagi banyak pahalanya..!

Pekerja 2 : Saya bulih balik awai kut Boss?

Bosss : Hang apa pasai:

Pekerja 2 : Saya nak balik tengok anak saya sembahyang zohor ker tak?
Ntah-ntah dia ponteng?

Boss : Tak boleh balik, hang telefon saja bini hang suruh dia tengok!

Pekerja 3: A'kum Boss!

Boss: Ha? pasal pulak ni?Nak balik awal gak ker?

Pekerja 3 : Errrrr!!Yer boss, boss baik!!he..heee!

Boss: Alasan apa lak ngko nie?

Pekerja 3 : Saya nak balik sembahyang orang mati..Ada orang kampung
saya ninggal pagi tadi, nak sembahyang jenazah...!Boleh kut boss yer
pulang awal?

Boss : Tak bolehhh!!!Itu fardzu kifayah jer! Orang kampung lain yang
ramai tu boleh sembahyangkan. Doa kat sini pun boleh!! Dah!Pergi buat
kerja..

Pekerja 4: A'kum Boss! Saya nak balik awal boleh tak ari nie?

Boss : Naper?

Pekerja 4 : Isteri saya telefon, dia kater dia dah boleh sembahyang!

Boss: Yer ker? Ha! Kalu gitu awak baliklah...Kesian awak dah seminggu nunggu!!!

Pekerja 4 : Ima Acih Boss!!!Heee. .hee Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile http://xtra-organizer.forum.st
 
Kalu Pasal Sembahyang, Boleh Pulang Awal.....!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Redtail catfish berkepala batik dari Amazon
» Cara Pengendalian Hama pada Tanaman Hidroponik

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Xtra-Organizer :: General Discussion :: Joke & Humor-
Jump to: